Damdi damdi dam

Jag mötte en tant på stan igår, som var väl 130 cm hög typ och ett stort plåster i pannan. Min första tanke var:
Hon måste ha slagit huvudet i diskbänken när hon sträckte på sig

Sen gick jag och skrattade för mig själv säkert 10 minuter - elak humor JA!


Daoow, vaknade när sambon skulle upp idag. Dvs 04.45. Kunde jag somna om? Nä, och det känns rätt värdelöst med tanke på att jag börjar jobba kl 8.00. Yä yä.


Snart iväg med H till hundvakten! Yes vi har hundvakt två dagar varannan vecka 8-14, kanon bra! :) Ska dra på Helmer sitt varma vinter täcke - fryser matte fryser hunden! ;) hahaha - för övrigt så ligger H fortfaande och sver i sängen ch tycker jag är dum i huvudet som gick upp tidigt idag med...




i morron åker vi tåg igen!


-TJING



Kommentarer
Postat av: moa

haha kul humor ;)



sv: :D Gizmo är en blandning mellan papillon och pudel, om jag inte minns fel nu :S

2011-03-14 @ 11:35:15
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: Tessan Björklund

Hej! Är så himmla roligt att läsa om Dig och Helmer. Det blev inte så mycket mer av min blogg tyvärr. Jag e sämst hihihi Och inte kommenterar jag så mycket här heller. Ska skärpa mig jag lovar.

(V)Era växer men nu känns det som det börjat stoppa lite. I fredags då vägde hon 33 kg. Hur mycket väger Helmer? Men vilka underbara hundar vi har!!! Känner total lycka varje dag för att hon är min :) Mvh Tessan :)

2011-03-14 @ 13:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0