Men hallå???!!!???

FY VAD GLAD JAG VART! Jag vann en super fin scarf till lilla H. LYCKA!



Ville bara Skriva av mig lite så överlycklig jag är! Kolla Moas blogg där hon aktiverar sina hundar Dobby och Viggo. Och ni som är cavvis tokiga precis som jag, passa er för bilderna på Viggo - han är äckligt söt den lilla killen:) (En varning till min mor!)


HÄR kan ni beställa de snygga och personliga scarfsen

HÄR kan ni kolla hennes blogg där ni får inspiration till nya tricks med hund och se fina bilder på hundar, getter och fin natur bland annat :)



Åh är så himla lycklig! :D





:D

-TJINGELING!

Kommentarer
Postat av: moa

Hej Tessan, Grattis tills vinsten! :D

Jag hittade inte din mejladress någonstans. Du kanske kan skicka ett mejl till [email protected], kolla på moawaern.se/scarf.htm där du kan välja tyg, och mät Helmer runt halsen och runt huvudets bredaste del så att halsbandet kommer över huvudet ;) Halsbandet blir i halvstryps modell

2011-03-19 @ 18:14:43
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: alexandra

du är jättelik Katherina i unga mödrar danmark! ;o :)

2011-03-23 @ 11:03:15
URL: http://alexandrasundqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0