Min lilla skit gris



Vem tror ni tycker det är dö kul att följa med tills tallet nu när all snö och is smälter? :)

Helmer tränar på att göra bubblor under vatten och plocka upp gamalt jocks som ligger 10-15 cm under ytan - som ni ser så finns det även djuraper vattnepölar som man kan tok springa igenom - därför är hela hunden dyngsur. När jag var i paddocken och dränerade ut allt vatten så vart det rejs så det bara flög grus blandat med vatten opch hästskit. UNDERBART tycker H :)


Skitig NÖJD hund som försöker torka sig i snön:)


-TJING

Kommentarer
Postat av: moa

svar: nej jag tror nog inte att jag gjort nån sån video :S Den enda som jag gjort steg för steg alls är nog städa videon. Men jag lärde honom bara tass vanligt på händerna, sen så ställde jag mig upp, sa "tass" och klickade när han lyfte tassen. Sen satte jag upp foten och klickade när han la tassen på foten. Jus det, och så får man lära in andra tassen också!

2011-03-22 @ 20:26:02
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: moa

svar: jaså det har jag inte tänkt på att det skulle vara jakt, trodde dom var typ gårdshundar :S Som tur är har jag västgötaspets på min ras lista till utbildningen, så jag får ju läsa på ordentligt :D

Tack så mycket för att du peppar oss! :D känns jättemycket bättre

2011-03-22 @ 20:27:39
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: moa

svar: oj jag skriver visst svar på svar här, smart jag är som inte svarar på allt på samma gång ;)

ja jag tänker och tänker för att försöka komma på nåt NYTT!! det är ju jättesvårt :o men så insåg jag att det blir för knappt med tid att lära in något nytt, sist anmälningsdag är 31 mars. Så jag skrev stå på framtassarna som specialtrick...

2011-03-24 @ 14:24:32
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: moa

jaså, finns det inte? jag är ganska säker på att jag såg en bild på en flat iförd puppia sele..



haha vilken tur ;) jag har lyckats få ihop halsbandet idag iaf, så det kommer nån gång i veckan :)

2011-03-27 @ 18:47:27
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0