"Ont, det gör ont det gör ont en stund på natten och mera på dan"

LENA PH! Njae ingen låt jag diggar men passar bar in på mitt knäveck



Brodd tramp i knävecket men jag är otroligt glad att hon inte trampa mig mitt på ryggen - samt att man blev ju färg glad till påsk ivf:) Ingen ridning denna vecka - blå märkena är på insidan av benet... Men desto mer peppad kommer jag vara när det är bra igen! (Detta hände i fredags) -Lite roligt att tjockis benet gör så det andra ser "smalt" ut :)

Jag hatar folk som inte visar respekt i trafiken - detta var altså inte hästens fel utan en stor lastbils bärgares fel - trodde ingen var så dum i huvudet som gasar som ett lok precis bakom röven på en häst! Hoppas han kör i diket!!!!
Lilla Gulle Kátína fick dåligt samvete:( Snutt <3

Ahja hästen gick ivf kanon innan detta så är super nöjd med den ridturen trots allt:)


Fina fina Kátína efter turen:) Eva-Lena som posar med sin lilla prinsessa



Svettis:) Denna häst är som Helmer "Jobba jobba jobba" Underbart! :)





Idag ska jag följa med till fellingsbro - inge ridning:( men jag ska ta massa kort ivf! Helmer följer naturligtvis med han oxå, tar med mig kokt älg lever och tränar lite rally lydnad i pausen tänkte jag:) Ny miljö är kanon bra träning för saker som "verkligen sitter"!




Nä lir det mat - tjingeling!


Juste i Lördags stapplade jag runt i Karls...ehh..krona? ... Nä Karlstad vare! Och på kvällen efter middagen så såg vi Jesus Christ Superstar! FY I HELSIKE VA BRA DEN VAR! Nöjd :)

Kommentarer
Postat av: moa

men gud vad hemskt det ser ut!!! :O

2011-03-15 @ 12:57:25
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tur i oturen att det ej blev nån ridning ida. Kan du nog vara med nästa vecka. Snor bilden på mig och Katina. Kram och hoppas benet snart blir bra.

2011-03-15 @ 14:20:51
Postat av: Tessan

Vill du att jag skickar över alla de andra bilderna oxå?

2011-03-15 @ 22:26:45
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: moa

sv. bra ide det måste jag göra :D ska bara in lite halm också, så ska det stänglas ja... men sen när getterna kommer, då kan du räkna med bilder xD

2011-03-15 @ 22:53:11
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0