Award!

Har fått en Award från Moa Jag ska nu nominera 5 andra till samma pris:

MEN jag nominerar ER allehopa som läser :)

Det ingår att jag (och sen ni) ska fortsätta dessa meningar:

1. När ingen ser eller hör mig så höjer jag volymen på sterion och tränar freestyle med Helmer! :) 
2. Jag går aldrig hemifrån utan nycklar (kan inte komma på ngt annat :S)
3. Min blogg heter som den gör för att jag älskar den låten (Lars winnerbäck)
4. Om jag vågade skulle jag flyga! Huvva, det kommer nog inte att hända dock...
5. Om tio år kommer jag att bo uppåt i landet (gärna sälen eller liknande) finns inget som tilltalar en att bo kvar i Köping förutom att man har nära till vänner och familj dock.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0