Ni får säga vad ni vill

...men nu börjar jag bli trött på alla spökerier.

Minst 70% har redan slutat läsa nu det vet jag men det gör absolut inget för min del, de som aldrig sett eller upplevt har svårt att förstå - och jag förstår er verkligen. Jag hade nog inte heller trott på ngt jag inte sett eller hört.
Kan ju tillochmed erkänna att jag tror verkligen inte att rymden är oändlig ( finns ju inga bevis!)


Det "bästa" är ivf att dessa spöken ivf inte bara hittar på tok när jag är själv, är glad att sambon och hans kompis oxå får uppleva sakerna (dom som verkligen inte tror!) annars hade jag blivit dum i huvudet vid det här laget.



Nä nu ska jag ta och försöka sova i allt stök!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0