Städning

Städning gör mig verkligen fly förbannad! Varför? ingen aning, jag verkligen hatar att plocka bland andras saker (om det inte är jobb) och jag blir sååå himla arg!


Nä göra klart detta och sen sätta mig ner och göra armband så jag blir lugn! Fått beställning på ett Mor och Dotter armband, Till vuxen och bebis i samma stil :) Roligt!


Har även tagit upp Älglever till helmer så ska träna på planen ikväll:) Så himla rolig har han blivit att träna, jag vet inte om det kommer med åldern? att dom blir mer och mer intresserade av att träna och fokuserar lika mkt som när dom var små valpar på 10-15 veckor :)


Juste måste ju uppdatera ang Halta, Helmer ser fortfarande ut som en kamel när han ska halta, och det kommer mer och mer! Helsike va saker som man shejpar (stavas?) fram med klicker sitter bättre än allt annat! :)





Tjing :)

Kommentarer
Postat av: moa

åh shit det blåa är SKITsnyggt!

2011-11-16 @ 20:41:42
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: Fia

Håller med Moa :) Vore något för mig som är nörd på allt som är blått ;)

2011-11-21 @ 01:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0