Dagen på SVT :)

Oj oj vart ska jag börja? Jag kan ju börja redan med tåg resan - självklart fick jag riktig resångest som vanligt, hade inte sambon följt med till stationen så hade jag nog gått hem igen ;)

I västerås vart det förseningar så klart, så i ilfart så fick jag ta taxi till Sala! Och jag trodde han skulle köra av vägen minst 100 ggr, 1 minut innan tåget gick kom vi dit ivf:)

Sen vidare mot nattåget - sov max 2 timmar :/


Dagen då, fick träffa massa trevliga och roliga människor. Framför allt stylisten och sminkösen/frissören Maria och Eva-Lena. Vilka underbara människor ska ni veta:)

Först var det ivf interjuv - jag det som visades på tv som inslag vart omklippt i sista sekunden så jag vart riktigt ställd (på de två repen så var det en annan "intro" där inge Bloopers var med...) Men men :)


För att det inte ska bli allt för tråkig läsning så var jag ivf JÄTTE nervös - jag hade inte ens vågat ta på mitt hår! Jag fattade ju att det vart kort... men jag visste ju inte hur det såg ut.

Fick träffa massa med roliga kändisar! DOCK jag jag ju tillägga att Joe Labero är en riktig snobb! Damn va han värderar sig själv högt :S




Från stationen i Umeå :)


Min Loge på svt :) Fanns ett kylskåp fullproppat med massa gott kan jag oxå tillägga ;)


Från Logen kunde jag se ner in i studion och här höll dom på att filma inför lördagens program :)



Sen fick jag inte använda mobilen mera efter detta kort - för det är tydligen JÄTTE vanligt att folk tjuvkikar på sig själv innan dom får det. Detta fönster drogs oxå för då man inte skulle kunna spegla sig i det :)

Ni som vill se av snittet kan kolla HÄR :)

-Tjingeling!






Kommentarer
Postat av: moa

men gud va häftigt! alltså man blir ju sugen på att vara med... skitsnyggt vart det!

2011-10-24 @ 16:07:10
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0