Inte hunnit blogga

...jag har fullt upp med att plugga järnet. Inte för att jag ligger efter men skola + tessan = falskt!
Blir så otroligt stressad, trots att jag ligger två veckor före med skolarbetet. Sov inget i natt, som idag mellan 9-12... Det måste det bli ändring på! Jag förstår inte varför jag får sån prestations ångest :S Vill för mkt kanske?


Yä yä, ivf idag var vi på rally lydnads träff i Köping denna gång:) Åh va roligt det var att se alla duktiga hundar! Man blir så tok inspirerad av duktiga förare och deras hundar.

Helmer fick träna passiv träning samt belöningsplattan - den behövs till agilityn och börjar sitta riktigt bra nu :) Bättre än förväntat med tanke på alla störningar. Jag trodde han skulle vara mera okoncentrerad än vad han var.


Zandra som har två golden tjejer är så otroligt inspirerande! Så i helgen ska vi träna på följande

Fick nytto tips på hur jag ska träna in detta:) Så nu äre bara att köra!


-Tjingeling!




åh vad jag vill ut och paddla!

Kommentarer
Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Va roligt att ni kom och blev inspererade! :)



Jag såg att ni provade lite på banan, hoppas det gick bra.



Ang din förfrågan att trimma Helmer, så kan jag självklar hjälpa till med det. Men jag lämnar inga garantier ;) Hehe, jag är inte lik duktig på att trimma andras hundar som mina egna.



Om jag enns trimmar mina rätt, vet jag inte. Men jag tror iaf att jag gör enligt konstens alla regler. ;P

2011-10-08 @ 07:40:03
URL: http://goldendays.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0