Jag orkade verkligen inte blogga igår...

...och inte idag heller egentligen. Tänkte lägga in lite bilder från svt, men det får ni se i morgon :P


Jag har ivf hör med leverantören om han kan få tag i halvstryp kedjor så jag kan börja göra halvstryp hundhalsband i renskinn och tennbroderi!


Han ringde i dag och berättade om ny inkomna färger på renskinn så som cerice, blått å massa andra färger:) Så ska ta med ngn meter av det sen och så testa med:) Roligt med variation :)


Idag har Helmer och jag spårat med min kompis Frida och ehnnes sambo Magnus, dom fick testa med Helmer :) Gick kanon bra! Och lilla H somnade redan i bilen hem - super duper bra träningen då hela huvudet på han är helt slut efter en stund:) Kul!



Nu ska jag träna på olika flätor i tenn :) Tjingerling"


Lilla Helmer som pytte liten valp :) Så där sover han fortfarande faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

vad sööt :D



sista chansen att vinna ett smycke!

http://smnmode.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-1.html#comment

2011-10-23 @ 10:16:42
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: moa

åhh kan man kanske få beställa ett halsband av dig då? :D

sv: ja det tycker jag låter som en bra ide! Det andra rådet jag fått är att stånga tillbaka, men det känns ju inte så bra...

2011-10-23 @ 13:09:19
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0