validering

Denna vecka ska jag validera bort min praktik! Underbart! då de andra i klassen har 4 veckors praktik så går jag tors-lördag bara :)

Dvs mer hund och häst de övriga 4 veckorna framåt! :D


Jag och lille syrran var ute och red idag, Tessan var bakfull så det blev hopp och bus i skogen sen galopp på fälten :)

Mys pys var det! Svarta faran är i brunst (det är lättare att stanna henne då) så det var ett säkert kort till lille syster som aldrig hoppat eller galoppat förut utomhus. Hon går på ridskola och då äre det vanliga. Alla rider runt i en paddock 1 gång i veckan på halv döda hästar som inte vill annat än stanna och sova.
Leira (den ljusa) va pigg och glad som vanligt! Så himla roligt att de två hästarna verkligen fungerar så bra ihop, samma tempo och gå brevid varandra trivs dom som bäst! Leira utvecklas kanon bra den lilla prinsessan, tycker det är såå kul att få jobba! En Helmer i häst format :)

Hon sken som en sol så tror hon var nöjd ;)

Helmer bättre vid hundmöten, eller ja det är väl jag som är bättre. Gick förbi en stooor rottis hane och inte ett jota sa han eller visade. Varför? Jag såg inte ens hunden förän vi gått förbi den...

Nähepp, hopp i säng! I morgon ska det bli fint väder så ska hitta på ngt kul med lilla H :) (Damn han är inte liten längre, träffade 2 av hans golden kompisar på kvällsrundan och han är ju högre än dem! :O... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0