Curryface

Nyss vaknat av att en viss herr Brutus försökte överta mina älskade huvudkuddar.

The battle slutade i att jag tofflade och gav honom tre av mina fyra kuddar, jag hoppas att han sovgott....för det gjorde inte jag....Men vem kan neka rådjurs ögonen?






Ja just det! Jag har nog drömmt den värsta drömmen i mitt liv... Jag drömde att det kröp blodsugande skalbaggar i hårbotten på mig. De var svarta och ca. 1cm stora, såg ut som sånna där svarta som skimmrar i lila-blå med håriga ben som alltid finns över allt på sensommaren?!? Man upptäkte dem för att deras bajs (koagulerat blod) började flaga av med stora hårtussar från huvudet. Och man fick bara bort dem genom att kamma dem från hårroten och upp. Uscha, drömmen ger mig fortfarande rysningar....

Undrar vad en sån dröm betyder?

Kankse har ngt att göra med mjölmask incidenten igår? för dom blir ju skalbaggar sen....





-Jag äter fruost för jag ska söka jobb! (...lite misstolkat men roligt lät det ivf...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0