Mitt liv som Dvärg

Japp det är va nattens dröm handlade om...

Allt var som en vanlig vardag fast jag var en dvärg, och reporter. Jag skulle tydligen skriva en artikel om varför det är bra att vara dvärg och varför det är dåligt. Några saker från artikeln jag kommer i håg var:

Positiva saker:
  • Alla särbehandlade en positivt på affärer
  • Köpa barnkläder = Billigare
  • Fick åka på barnbiljett på tåg osv..
  • Fick godis när man väntade på pizzan (de trodde att jag var ett barn)
  • Korta ben = Snabbare att raka benen
Negativa saker:
  • Allasärbehandlade en negativt på affärer, tex att dom sa: -Nä men liten har du tappat bort din mamma och pappa?
  • Kunde inte komma upp i sängen utan en stege
  • Fick springa och ta sats för att kunna hoppa upp i bussen
  • kunde inte klia mig i huvet för att jag hade förkorta armar (Btw, mitt huvud måste ha varit gigantiskt för jag kunde inte ha min student mössa...)

Ahja så slutar mitt liv som dvärg, eller jag mins ivf inget mera...



Älskling, älskling du är för girig... http://www.youtube.com/watch?v=UPDkTZfaVrM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0