Åldersnojja och svalor som lider?

Damn va tiden går fort nu när man börjar bli gamal... dax att gå upp klockan fyra på morgonen oxå som resten av PRO själarna i köping...



Jobbar den här helgen oxå, men nästa helg då är det Vallåkra som gäller! Sista gång som tonåring som jag festar :*/


Eh jag måste sluta oroa mig för min ålderskris det kan fan inte vara normalt när man bara ska bli 20.
Eller det kanske inte är så bara? Men igentligen så är väl medelåldern på en svensk 77 år? och då har jag ju bara 57 år kvar. Och vad ska man göra med dom åren? Haha påminner om ett simpsons avsnitt när Homer får veta att medelåldern hade sjunkigt på amerikanare.
Räknas man som Vuxen nu när man blir 20? jag kommer alltid känna mig som 17 år, eller det är ivf vad jag önskar. Då var allt oxå så mkt lättare =)


Varför vill inte svalorna flyga högt när det blir sämre väder för? dom kan ju inte bli träffade av blixten, eller? Mjo kanske om dom är ringmärkta för då är ju ringen gjord av järn... Hm då är det väl djurplågeri? För om svalorna dör vem ska då äta upp myggen? och då kommer det blir förjävligt att åka ut och fiska...

Okej jag håller med frida om att jag måste sluta fundera på alla konstiga frågor... haha!


Nu ska jag äta lagad mat för en gångs skull =)

-Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0