Frivilliga narkolepsianfall och galna hundar

Det är tisdag och jag kan inte avboka min körlektion, väcktes klockan halv sju och det var dax att sjunga för Alvin som blir 6 år idag. Sen var det bara att somna in i trans innan jag igen vaknade av Alvins tankar och funderingar...

-Tessan är det varmt i Kina? frågar alvin som då hade många gubbar i huvudet...
-Njae på sommarn är det nog varmt...
-100 grader???
-Nä då springer det ju runt en massa kokande kineser jue, allt kokar vid 100!
-Jaha, men... Hmm... Äre däför dom är så bruna, för att dom kokar varje sommar?
- Haha, nä dom har bara en annan färg på huden...
-Jahapp!
och åter till sitt legobyggande

Lite roligt var det allt, men efter det så tvingade jag mig själv in i sömn för att orka med dagen.

Brutus har nyss fått tre hundgodisar i en katong som jag tejpade igen, han vart som galen! Det roliga var att när han väl fått tag på godisarna så fick han panik och insåg att den förbaskade kartongen hade bestämmt sig för att sitta kvar på hans huvud. Han varken såg eller "hörde" ngt. Självklart så hade han då bestämt sig för att om man springer tillräckligt fort så blir den nog farträdd och hoppad dän. men icke...
Det hela slutade med att jag sprang efter men hann inte i tid att stoppa kolossen utan han sprang rakt in i gungstolen och kartongen kilade sig fast där på ngt vis. Lycklig och stolt över sig själv traskade han vidare till matskålen.


Back to discovery....




Ron Sexsmith - Secret Heart värd att lyssna på

Kommentarer
Postat av: Kängan

Hahaha Söt-Brutus =)
just love barns kommentarer. Hahaha.
när slutar du bilskolan? tänkte att ja kunde komma över och lämna dina grejer. det samlas ihop mer och mer :)

2008-03-18 @ 15:47:11
URL: http://brevbararensdotter.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha han är ju sötast:D

2008-03-21 @ 19:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0