Monster-Radiostyrda-Bilar och galna hundar

På förmiddagen i dag var jag till V-ås och hämtade hem pappa, hoppas att han får vara hemma hela helgen:D så kul att få träffa honom, det var ett tag sedan...

Vad har jag roat mig med i dag då? Jo jusste jag snodde lillebrorsan radiostyrda bil och motionerade Brutus. han vart som tokig, skulle rädda oss Alla från den skräckinjagande mojjängen som bara vägra att sticka ifrån och sköta sitt eget...
Körde "bilen" längst in i vardagsrummet och då var han nöjd, la sig framför så att den inte skulle kunna rymma å när den började krypköra då blev Brutus jätte arg och morrade på den. Super nöjd över sig själv och sina prestationer somnade han gott framför tv´n.


Jag hatar verkligen att storhandla, så himla tråkigt. Gå där på ICA med en scanner. Nä roligare kan man ju ha som tex köra över massa snobbkärringar och (ursäkta uttrycket) zigenarungar med min fullastade kundvagn som vägde ett ton! Men det är en annan historia, det var roligt! eller ivf om man jämför med allt annat som hänt i dag.


-Räksmörgås till Tessan:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0