Sanning och Konsekvens

Sanningen är den att jag vaknade av barnskrik och var tvungen att pallra mig upp och gå ut i den isande kylan för att hunden hade bestämt sig för det.
Konsekvensen blir då att jag blir total omotivierad att pallra mig upp på cykeln och cykla ner till Körskolan vilket resulterar i att jag drar ut på körkortet ännu mera... Men det är ju kallt ute :S

Sanningen är att jag har glömmt min mobil hemma hos Kängan, Men Pia ringde nu och sa att hennes väninna fått med den hem till henne på ngt mysisk vis.
Konsekvensen får mig att inse att jag aldrig varit beroende av min mobil. Kankse ska kassera den? Eller var det mitt undermedvetna som skulle bevisa för mig själv att jag inte behöver den, lika bra att ge bort den till ngn annan...?


Skulle kunna lägga upp en jäkla radda med sånna här påståenden men sånt är total ointressant för andra att läsa plus att om jag skulle fortsätta skriva så skulle det hela sluta med person angrepp!

Så dagens motto blir: Har du inget snällt att skriva om folk så ska du inte skriva alls...




-Jag har nog gubbar i huvet som kängan tjatar om, men dom får gärna bo där så länge dom betalar hyran och ger fan i att sopa ur allt sågspån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0