Västlandasjön

Pappa och jag har varit ute och hjälpt farfar i stugan med att dra undan ris å sånt sen dom fällde träden...Hållit på hela förmiddagen och eftermiddagen. Fast pappa gjorde mest, som vanligt...
Brutus fick vara lös å har badat, sovit och gått på lite egna upptäcksfärder! Han tyckte att det var hur mysigt som helst! verkade som det ivf...

Jag bara avskyr när man blir särbehandlad för att man är tjej! Usch, fräste i från å jag tror att farfar fattade vinkeln. Nä sånt där kan jag reta upp mig på så inni nordens!

Såg tre små snokar oxå... eller det var brutus som hittade dem alla först men ahja detaljer.


-Trött, vill sova. Tända ljus.


Undrar vad kängrun gör?


-Tjing!



Kommentarer
Postat av: Marsvin

Besviken på att inte den här bloggen uppdateras!!

2008-05-20 @ 20:07:29
Postat av: Tessan

Bitterbagge!

2008-05-21 @ 14:44:43
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se
Postat av: Marsvin

hehe:D

2008-05-21 @ 18:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0