Bara en tanke som slog mig här om dagen när jag var på väg hem från jobbet...

jag var på väg hem från jobbet, kanon trött som vanligt. Då slog mig tanken att:

-Varför finns det fontäner?

Den fontänen jag gick förbi var en sån där som bara hade en stråle, skit ful och består säkert av 40% urin. Jag utsåg den fontänen till min nästa fylle grejj. Tessan har en plan, att hälla i 2 flaskor med diskmedel.
Om jag mot förmodan åker fast på det så skyller jag på att jag inte vill att mygglarverna ska övervintra just där...

-Men det är väl kostsamt med fontäner? Då kan dom lika gärna ge alla kommunalrabetare varsin hink med vatten så kan dom stå och kasta på varandra. Jag kan lova att det hade varit betydligt mkt mera underhållning och billigare.

Tycker folk verkligen att det är fint med fontäner eller har det bara blivit en grejj som "alla tycker att det ska vara" grejj i varje park?

Nä jag har svårt att förstå mig på hur folk tänker och tycker ibland, visst jag kan ju förstå att bollen är rund för att den ska rulla... Men fontäner?? Nä inte min grejj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0