Fästingen

...som jag haft på sidan av magen kliade jag ju sönder för nån/några veckor sedan, plus att frida var där och gröpade med en pincett, har läkt nu:)

Intresseklubben antecknar anar jag;) haha!

Juste i morse när jag skulle gå till jobbet så var det ju precis som alla andra mornar att jag möter lingonduon som jag skrev om i ett äldre in lägg...länkar för att uppdatera ert minne :
http://medsoleniogonen.blogg.se/2008/september/varje-morgon-samma-saknastan.html   

Idag när jag gick förbi dem så var det knäpp tyst!
Karln kollade ner i backen och tanten som nu hade satt ett plåster på kinden stirrade med ondsint blick.
Yay! förstörde hennes glada morgon humör i dag oxå... Inte illa! haha



I dag så får jag en spring kompis oxå, jag och frida har ingått i en packt fram till jul! Började i måndags, och redan på kvällen så fick frida absinens efter cola (innehåller socker, om ni nu inte visste de)... haha OTUR ;)



-Tjing


Kommentarer
Postat av: Vilsen

hihi..Ja det där var lite dubbelmoral liksom..han/hon skrev ju inget dåligt för jag ska bli arg,eller ledsen,då kunde man skriva sitt namn också liksom:( men men fega personer...Bryr mig inte helt enkelt;)

2008-09-19 @ 16:04:41
URL: http://www.metrobloggen.se/vilsentjej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0