Jag skyller på Columbus

I flera dagar har jag gått och funderat på en grej..

-Varför heter det indianer när dom inte ens är från indien?


Men nu vet jag.
Ganska så skönt att veta att en så känd människa som Columbus är lika duktig på att läsa karta som jag. Så creds till honom för det!

Klockan är mkt eller igentligen lite eftersom den nya dagen börjar gry. Men tessan har inte somnat än...
Ska ut och gå första morgon promenaden med Brutus om 40 minuter. Och sen hoppas jag på att få gå på date med John Blund. Men han är nog sur eller nått för jag fick inte sova mer än 4 timmar i går natt.

Det är mysigt att vara ute och gå tidigt på morgonen då bilar och människor inte har vaknat än. Tänkte på det nu när jag gick hem. Köping är en ganska så trevlig håla när alla sover och alla moppegäng med sin efterhängda fjortisrdar har däckat av...

Om inte promenaden funkar så blire att byta om och ut och jogga, då sliper jag ju göra det ikväll!
Smart du är tessan:)
Japp jag vet...


-Nä dax att koll på en film igen, Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0