Jag tycker faktist att det är fint med fejkblonderat hår, MEN...

...då ska det vara så där riktigt blont att det nästan blir vitt och inte ana ngn svart/grå/brun utväxt vid rötterna.
Det ska då heller inte skifta i fem olika nyanser av orange.
Utan vara jämnt och se naturligt ut fast de int ärt.
och helst ska man ha kort hår då oxå... det är fint:)



Svårt att förklara, men jag syftar verkligen int på att de e fint så som fjörtisarna håller på med att blondera och blondera så håret ser ut som en risbuske. Och tuperar det så det ser ännu värre ut, uschamejja...

Jag tror att i fjortis gäng så samlar man poäng genom att ha det blondaste håret och längsta..? kan det inte vara så? Eftersom de alla strävar efter att ha just det blondaste och det längsta...Hm...



-Nä jag måste sluta fundera så mkt, men svårt å låt bli... haha! För många frågor för lite svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0