Allsindibadh

Köping mest exotiska affär!!!...(?)

Yay, varför inte gå in där? Har ju aldrig besökt den konstiga affären.


Det var då ett konstigt utbud. När jag gick runt där så var jag livrädd i att frysdiskarna få syn på ett helt kohuvud, eller få se massa tarmar ihopsnarade med balsnöre eller liknande.

Till en viss belåtelse så slapp jag se dessa grejer. Men det hade varit en sjuk grej att blogga om:)

Resten av affären var, ja jag vet inte. Det var väl olika saker från andra fjärran länder som de erbjöd.
Men ska jag köpa massa saker som ser ut som ngt en fem åring har slevat ihop då vill jag gärna kunna läsa på etiketten vad det inehåller.
Även språket som det var skrivet på såg ut som en fem åring hade skrivit, arabiska eller nått.


Jag fick ivf se en sån där liten-liten-liten-pytte-tant med puckel rygg och en lila sjal på huvudet. Säkert nämare 90+.
Inte direkt exotisk och till salu var hon nog inte heller. Men hon passade lixom in i stämmningen ju där :)

Så vad köpte jag då?
-Salt (svenskt jod salt)
-Bröd (svenskt)
-Får ost!  (GREKISK) ...de ni;)


Jag vart biten av en fluga där inne när jag gick förbi grönsakerna. Nu är det bauta stort märke efter den!
-Svinpest? here i come!

Juste jag får inte glömma skriva att jag köpte en burkdricka oxå. Det var ett misstag. Drickan heter Vimto och smakar fan inte godare än Svinto. Färgen var ju fin ivf:)
Vill du ha en fin dricka som smakar skit så rekomenderas den...




Nä nu har Morris bestämmt sig för att gosa så nu blire inge mera blogg skrivande...


-TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0