Hopp och studs!


Kissarna är underbara! Morris och jag har myst i sängen hela morgonen. Sen när hon somnar till och jag oxå för den delen så jamar hon (på sitt egna speciella vis) å så ska man klappa henne igen :)...tills hon somnar hihi!

Dom är helt olika.

Pärlan är den äldre och klokare, ligger mest och sover. Myser massor när hon är nyvaken:)
Riktigt snäll "tant" med karaktär :)

Morris, hm ja hon är en Morris:) Busfrö men totalt genom snäll. Glimten i ögat jämt! En riktig pratkvarn, svarar direkt när man ropar på henne.


Lite bilder, bildkvalitén är låg pga att jag fota med den gamla mobilen... Men här är dom ivf:)



fregeq
Pärlan,
vill INTE vara med på kort:)

hdisdnf
Morris, med sin svans som är nästan lika stor som hon själv:)

geursd
Pärlan, myspys på hallmattan. Sötaste framtassarna :)...och mysigaste magen!

lpåhet 
Morris, Poserar framför kameran och är en riktig linslus!

iowenf
Pärlan, fattar inte varför man ska vara med på kort och SAMTIDIGT se in i kameran:)

jifreqn
BUS!!!
Nån som hade ätit på min macka, och bevisen fanns där... :) och Pärlan äter bara kattmat, så vem kan det vara? ;)




Morris tyckte hon var jätte duktig!
Hon hade nämligen hittat skåpet som hundgodiset låg i. Hon hade även öppnat skåpet och skulle dela med sig till Pärlan.
Men Pärlan kollade bara konstigt på Morris och man kunde nästan se på henne hur hon sa:
-Hundgodis? Pyttsan, jag är en katt. En väldigt fin sådan oxå! (...och det har hon rätt i)

Morris som är jätte nöjd med sin vinst som hon hittat och "fångat" knaprar vidare på hundgodiset. Tills en taskig Tessan tar det ifrån henne och lägger i ett annat skåp...
Då återgår den alltid lika glada optimisten Morris till att leta och ta fram hårnålar från ställen där jag inte trodde att det fanns några, under listerna, i hörn ja över allt:)
Sen lägger hon dem på hallmattan :)

Tror hon att hon är en hund? Ja, kanske hihi!


Ja, ni har väl redan fattat att dom är helt underbara de små liven!


-TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0