Jag har en katt som inte var politiker i sitt förra liv

Dagens incident:


"RASSEL RASSEL RASSEL"

Tessan undrar vad fan det är som låter?

"RASSEL RASSEL RASSEL" ännu en gång...


-Nattis?
-Mjau?
-Är det du som för sånt liv?
-Maju?
-Vad gör du?
-.....mjau...

Sen vart det tyst

-Nattisen, vart är du?
-....mjjjjauuuu!

Går ut i hallen där jag hör att majuet kommer ifrån

"RASSEL RASSEL RASSEL"

-Är du i tvättpåsen?
-Mjau!
-Har du roligt?
-MJAU!

Nattis sitter i tvättpåsen och är jätte nöjd över att hennes EXTREMT svårfångade byte äntligen är dött.


-Men nej det där är mattes rouge borste! Ge mig den!
-Mjauuuu...

Nattis tittar på borsten, på mig, på borsten och sen mig igen. Hon märker att borsten inte riktigt är död än så hon anfaller den ännu en gång. Den stackars borsten blir totalt mörbultad!

-Nä Nattis så får man inte göra!
-...mjau Och nattis himmlar med ögonen
-Så mkt som du pratar så måste du ha varit en politiker i ditt förra liv


Tystnad


-Jag förstår att du är tyst
-Maju.




-TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0