Bildbomb!

Idag på förmiddagen så kom Pia och hämtade mig och Helmer. Där fick han träffa deras underbara "lilla" golden killen Olle!

Olle visade hur roligt det kan vara att rulla runt i jordhögen och busa :) Trots att Olle själv bara är unghund (7 månader)  så var han jätte duktig. Fick vara med lite utifall det blev lite tufft men mot slutet kom han på att man ska ligga ner och leka med Helmer. Gick över förväntan kanon bra!










Sen blev det paus på verandan, men var sitt ben. Och båda kunde koppla av och höll sig till "sitt" ben.





Fina Olle och terrorister Helmer som biter honom i benet :)






Nu ligger Helmer helt utslagen hemma i hallen, han bara tittade på mig som om jag var dum i huvudet när jag frågade om han ville ut och kissa efter maten. En blick sa mer än tusen ord där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0