Underbara sol!

Helt underbart väder denna helg! trots att det är skönt att vara ledig när det så fin sar väder så har det gått "rätt" lätt att jobba. Tungt nu sista dagarna innan jag slippert! 1 Maj som sakt (ja jag tjatar om det ;) ) DÅ börjar nya livet! :D


Helt underbart! Nu hemma på lunch och sen jobbar jag till 19. Onsdag bara till 13 (Tomas Järvheden på kvällen) Torsdag 8-19 och fredag 8-16 SEEEEEN Ska jag slå tklackarna i taket av lycka!

...fast jag kan inte gå i klackskor ;( Yada yada yada!



Ikväll ska Tessan dricka vin! Ska på 25 års kalas sörrni - Husse hemma med H och tycker att matte behöver komma ut för alkohol förtäring :) <3 Gulle :) Har ju istort sett varit nykter sen jag hämtade hem Helmer den 24 augusti :)
fast det gör mig inget - festade nog för en livskvot på Ösby ;)


Ha det kanon i sommar värmen! :)


-TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0