Ännu snabbare internet

... yes springer massa kabel killar i trappen och håller på att fixa snabbare bredband - varför? Det går ju redan fort som det är man behöver inte vänta på att ngn sida ska laddas upp osv. Onödigt


Vaknade vid 5 när sambons klocka ringde - och jag börjar inte förän vid 14... Surt att inte kunna somna om eftersom de skulle in i lägnheten vid 8. Jaja har gjort liiite nytta med att sätta igång en diskmaskin. Ska hoppa in i duschen sen oxå. MÅSTE färga ögonbrynen - en stor nackdel med att vara fejk brunett - ögonbrynen måste färgas ofta:/ Jä jä ska bli blond igen vilket fall som helst orkar inte färga å ha mig längre.


Träna pojken på stanigår, istället för på "planen" ville ha mera störningar - men ingen skillnad. Godis och beröm got the power - än så länge! När ska han gå in i det där riktiga trotset? Där dom total skiter i en och kör sitt egna race? Jag väntar...

Kommer alla hundar i trots? Eller finns det ett litet hopp man ska klamra sig fast vid att det inte dyker upp? Nä önsketänkande nu Tessan.



Idag då? jobbar 14 - 21. Jag ska försöka få igång ett spår idag - jag funderar på att träna "knark spår" fast med te. Kanske kunde vara en kul aktiverings grej. Plus att det är ett riktigt skit väder ute så att lägga spår i detta väder tar mig lite emot. Nä ska försöka klura lite på detta med te spår. Ska bara komma på hur jag ska lägga upp träningsplanen, kanske filma framstegen? :)





-Tjing






Ps. Visste ni att Flexikoppel utomlands används som spårlina (spårlinan som inte trasslar ihop sig) på blodhundar när dom jagar tjuvar! Äntligen har jag funnit ngt positivt med flexikoppel:) D.s

Kommentarer
Postat av: moa

du kan ju göra som på kantarellsök, fast med te! eller något annat. Har läst om hundar som spårar pengar, det måste man ju prova! :o

2011-01-30 @ 21:22:48
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0