Slapp fredag

Idag var det en sån där dag då allt skummas bort - klockan är redan två och jag har inte gjort ett jota. Och skamligt härligt käns det oxå att bara sappa runt på tvn och inte bry sig om nånting :D


Jag vaknade vid 5.00 i morse - Hemme vaknade oxå så han fick sin frukost och vi tog en kort promenad. Sen "råkade" vi somna om och vaknade vid halv tolv. Fick blickar från H att "men somna om din jäkel". Men nä, krängde på valips täcket och ut på en kort promenad igen.

Och nu? Hahaha vi ligger i soffan utsträckta som zombier - kollar på tv och halvsover. Hur skönt som helst med en hund som verkligen vill jobba när man ber honom och som verkligen bara kan spova bort en heeeel dag (dock bara en annas blir han ett monster..) om man vill det... Sådan matte sådan hund;)

Nä nu ska vi fortsätta våran fredag med att inte göra nånting! Ikväll ska jag till jobbet en snabbis - Hemme får vara själv ett tag men han sover ju ändå så ingen fara för hans del inte. 




Juste den 15 april ryker kulorna på H! Bokat och klart!



Fredags fråga:
Har du träningschema/träningsdagbok till din hund?
Varför/varför inte?

Kommentarer
Postat av: Kärve

Nej det har jag inte för vi tränar så sällan så den skulle bli otroligt tom :P

2011-01-21 @ 22:50:56
URL: http://karvegard.blogg.se/
Postat av: moa

jag kom på en skitbra ide när jag var ute, hoppas bara mina föräldrar håller med, eftersom det är deras tomt host om jag flyttar hela min hundhage till andra sidan tomten kommer getterna få typ dubbelt så stor hage! Tror jag kan överatala pappa med att det blir lite mindre att klippa xD



Jaa men det var ju därför ja la upp den bilden juuuh, du ska ha en cavvis x) tänk va glad helmer skulle bli!

2011-01-22 @ 11:54:53
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0