En hemlighet

...jag avskyr att åka tåg. Kvällen innan jag ska iväg drömmer jag ALLTID att helmer sliter sig från kopplet och springer ut på spåret och blir överkörd.

Jag sover max 3-4 timmar sammanlagt.


Jag oroar mig massor om saker som kan hända osv osv.


Skit löjligt egentligen, helmer har varit en klippa och min energi har aldrig gått över på honom. Han är lugn som en filbunke när vi är på station och tåget kommer in. Vilken J*VLA tur att han  är så stabil och "tar han om oss båda" när jag är osäker.

Tror absolut att han läser av mig och vet vad jag känner, men han är klok nog och fattar att nu är det han som ska lugna och ge stöd. Otroligt vilken tur jag har som har honom!


Inte bara djur som behöver miljötränas ser ni, människor oxå ibland.


Nu ska jag dra på mig stallkläderna - orkar inte hålla på atyt byta om hela tiden. Packa väskan med ett par mjukisbrallor. Sen åker vi! Ta med kameran så ni får se lite kort i bloggen framöver oxå:)


Orolig ab är jag - inte helmer...



Mish Me Luck...
-TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0