Lilla knyte <3

Jag är typ sämst på att lägga bra spår - men jag gör så gott jag kan:)


Men nu behöver jag ER hjälp! H makrerar spår pinnarna otroligt fort! Om det inte är den sista då stannar han. Han doppar näsan otroligt fort så jag hinner knappt med, hur får man honom att makera långsammare?

Nu tar han ett steg åt vänster och doppar näsan lite mera å sen fortsätter han

Jag funderar på att klicka in ett sitt eller ligg på pinnarna men sen vill jag inte bromsa för mkt heller för då försvinner motivationen :/ Kanske jag som måste acceptera att det är JAG som måste bli mkt mkt snabbare och mer koncentrerad när jag fladdrar efter och kollar...

Vad tror ni?`Ngn som har erfarenhet av detta? Han slarvar inte ngn ting bara att det går lite väl fort vid markeringarna...

Längre spår så är det liiiite bättre de sista markeringarna. Men som sakt det går fort fort fort - inge slarv. Bromsar jag så slarvar han :/



-TJing

Kommentarer
Postat av: moa

oj, jag kan absolut ingenting om sånt där :S men lycka till! tycker det låter som han är jätteduktig ;)

2011-03-19 @ 14:25:35
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0