Vår allas lilla betjänt!

Som jag berättade för några inlägg sedan så har Helmer blivit jätte duktig på att ta upp saker från golvet och sen överlämna dem. I dag var Helmer med på jobbet - och jag fick fruktansvärt ont i ryggen nere i tvättstugan.

Ni vet ju själva om man gör illa sig - då hä'nder alltid ngt! Jo jag tappade två strumpor på golvet! DAMN/SK*T/FAGERSTA! Jahapp... Men då ställde sig Helmer och frågade mig. "Får jag den"-och så pekade jag på ena strumpan.

JA VISST sa Helmer! Sen tittade han och frågade om den andra oxå med ren glädje!

Och i den stunden så vart jag överlycklig att ha denna lilla hjälpreda, tänk va nytta vi kan ha av våra djur och dom verkligen gillart samtidigt! :D


Arbetsnarkomanen...Jag var stressad till jobbet idag så jag bara gick på i rask takt. Helmer med. När vi går genom stan för att komma till jobbet så är det vissa platser som vi tränar olika saker. Typ som egen gjorda tränings stationer med olika moment som jag försvårar allt som tiden går. Helmer var oerhört upprörd och konfunderad nu när vi "bara" gick fint genom stan. "HALLÅ???? MATTE???" "SE MIG!" "HITTA PÅ NGT KUL NU DÅ!!!" MEN ÅÅÅHHH!!! SEE MIIIIIIG DÅ!" "VILL VILL VILL" JAG GÅR JU KLOCKREN FOT NU JUE!"
...Kan ju tillägga att han fick träna som han ville och att vi kom 7 minuter försent till jobbet ;) Men jäklar! va han gick bra! Hahaha :)


Nej nu ska jag lägga mig. Husse få gå sista kvälls rundan när han slutat jobbet. Juste han har fått tillsvidare anställning igen! :) Han jobbar på getrag (volvo) och vart varslad ett litet tag - men tillbaka! Wiiiiieee! :)



Trött trötter tröttast. God Natt!



Vi ser sura ut när vi sover;)

-TJING




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0