Hundhalsband i renskinn och tenn

Jag har beställt och fått hem 2 st hundhalsband i brunt renskinn och tennbroderi och är super nöjd! Sen är det ju en kanon bonus att dessa halsband ligger flera hundralapar under vad de annars kostar att köpa! Jag köpte ett smalare och ett bredare :)


Detta var det ena som jag beställde till min lilla Helmer och jag tycker det vart super bra! Mjukt och fint ren skinn. Det tunna halsbandet ovanför det i tenn är mitt egna hemmagjorda Bärnstenshalsband mot fästingar. (Bärnstenshalsbandet går att beställa utav mig, [email protected] )


Om du är intresserad utav att skaffa ett hundhalsband så hör av dig till Ingalill Danielson[email protected]

Halsbanden kan beställas i valfri färg, bredd och längd samt vilket Mönster du vill ha i tennbroderiet. Halsbanden har ett starkt nylonband i kärnan.
Här nedan är olika exempel






Det finns över 10 olika mönster att välja på samt massa olika färger, allt från brunt till ljus ljusrosa! :) Hör av dig till Ingalill för att få se de olika möntrerna och färgerna - min dator ville inte ladda upp den bilden :/



-Tjing!

Kommentarer
Postat av: carina

Kul att du tittade in till mig!

Gulligt halsband på en vacker vovve :)

Ha en fin dag!

Kramen♥

2011-05-06 @ 14:08:32
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jättesnygga halsband och de ser onekligen sköna ut att bära för Helmer också.

Såg att du tatuerat dig (pekar ner) Vad himla snyggt det också blev. Är lite feg själv...darrar...hehe



Trevlig helg på dig och hoppas du hittar på något skoj!

Kram och klapp till er båda. :))

2011-05-06 @ 17:32:12
URL: http://sancha.bloggplatsen.se
Postat av: Quila o Ronja

Hallå där!!! Vilka jättefina halsband! Har ett liknande armband (till mig alltså, hehe)

Undrar om det skulle vara smart att sätta på mina vovvar, som badar i lervälling, rullar i skit och springer i skogen?

Ha en skön helg

//Susanne

2011-05-06 @ 22:29:43
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jag hade tänkt mig en liten "musse pigg" nere på ankeln men så sa någon att det gör mest ont där huden är tunn så det blev aldrig av och räddare blev ju jag förstår.

Jag får väl tänka om och klarade du det på nyckelbenet så borde ju jag klara det på vristen. Fast i och för sig har jag ändrat mig och skulle nog vilja sätta något häftigt på axeln. Ja ja vi får se.



Ha det bäst och kram på dig!

2011-05-07 @ 15:22:42
URL: http://sancha.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0