Jag fryser som en gnu i sahara

Uscha, är så där frysen-villsovasnart-trött... Kura ner och slockna för en timme eller två?

Övningskörde SUV:en till Arboga idag, kängan följde självklart med för att spana in alla bejbs som jobbar på ÖB ;) Mumma säger jag bara! Jag har konstaterat en sak i dag, alla killar/karlar som har en schäfer är så förbannat snygga, eller ivf en som har en schäfer...eller två...tre.

Pappa förbannad på en volvo som körde ut före mig i körfältet och som sedan hetsar om en lastmaskin i rondellen:
- Fan! Stannar den där jävlen på ÖB-parkeringen ska jag fan fråga om han fått sitt körkort i kornflakes paketet!

Jag får damp på en gubbe med Långa ben som gick över övergångstället med mindre kliv än vad jag tar...

Pappa: -Tessan du är så aggresiv i din bilkörning...

Jag: - Jaha å undrar vart jag har fått det ifrån då?

Ska läsa teori resterande tid utav dagen, bläää. Plugg plugg plugg....






-Förlåt men det var min hund som bajsade utanför din dörr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0