Jag har nog ätit den äkligaste grön-ärtan i värden...

Nått ihop jocksat mojjs till lunch i dag uscha, men känns som om jag måste äta nånting annat än micrade köttbullar och pulvermos. Inte för att jag har tröttnat på det efter en veckan utan för att det är nog int så mkt vitaminer å shiet i den fördan.

Ett steg framåt! Jag köpte ett frimärke i dag som jag ska prioritera väl...dagens mål!




Jag ska inte skriva fel saker på den här bloggen för jag vet att världen är full av snokande och bittra själar


Gick till affären med Brutus, hade honom lös och självklart så tror han då att det är fritt fram att hälsa på alla människor man möter. Självklart satte han av i galopp mot människor jag helst inte ville säga hej till, eller ens kolla åt. Men har man hund så har man, inte lätt när han tror att han känner igen dem?!?


Fullkorns-pasta är nyttigt för att jag "vägrar" äta av dem, uäck! Hellre skiter jag i att äta än att äta av dem...

Kommentarer
Postat av: Kängan

Du kan få äta hos mig :)

2008-04-02 @ 14:55:40
URL: http://brevbararensdotter.blogg.se
Postat av: Tessan

Haha tack så mkt:D

2008-04-02 @ 16:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0