Blogg blogg blogg

jag har blogg torka... Och Marsvin är risk för gräsbrand...


Kommer ni ihåg i vintras? Då jag bloggade om de två lingon jackorna...? Den ena bor nu ivf i huset mitt emot mitt. Och jag vet faktist inte om han åker buss längre. Bussen går ju kl 08.05 och jag hann bara se dem när jag var på väg hem med brutus från morgon promenaden innan jobbet. Tråkigt, så jag ska gå tidigare till jobbet ngn dag för att se om dom är kvar :)
-No life varning? Yesbox

Lúkas är hos Svenne Lindblom i dag så hoppas hoppas hoppas och håller tummarna för att dom hittar ngt och kan fixa det! j Jag håller tummarna för er



Mohaha!!!

Visste du att öl innehåller manliga könshormoner? Efter ett par kan du varken köra bil eller erkänna att du hade fel...




-Nä nu ska jag kolla på tv oich njuta av att vara leeeedig!!! :D

-TJINGELING


Kommentarer
Postat av: Frida

En kille som heter Fylkir! Han är jättesöt :D

Återkommer efter provridningen :)

2009-04-27 @ 12:56:04
URL: http://jagheterfrida.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0