Min syster

Jag känner igen den där blicken.
Samma blick som jag själv kan bära på ibland...

Jag skulle gör allt för min lilla syster, jag skulle gå genom eld, skulle offra allt jag hade för henne.

Hon är ung, men dock en av de klokaste människorna jag känner. Ärlig och vill alltid allas bästa, en ängel som har en stor plats i mitt hjärta <3


Hon får aldrig göra så som jag gjorde, det kommer jag aldrig acceptera. Hon är för värdefull för det!
Mötte henne och pappa på big inn i dag när jag var där med Frida och hennes mamma. 
Elina (limpan...) såg en unge få ett sånt där baota stort tugummi från en automat, först sneglade hon på pappa och sen tittade hon på mig och flinade.
Jag fattade på en gång, klart hon ksulle ha ett sånt! Plus att pappa var upptagen med att prata med folk så han skulle ändå inte märka ngt att jag smög åt henne ett sånt ;)


En sån liten grej och den där blicken hon hade försvann på en gång...
Pappa upptäckte tugummit och sa:
-Jaja, jag antar att det är systra din som köpte det...
Men Limpan svarade inte... ;) it was a secret...


 Stolt storasyster som älskar sin lillasyster<3<3

-Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0