Snart kommer det en vind...

Ni som kollat kommentarer från förra inlägget så kan ni förstå vad jag ska blogga om. Lillfrida och Min kusins fetish för dvärgar.


Vad ska man säga om Frida då? Eh, hon är bäst och kommer röja på lag SM i år!

Ang min kusins fetish oxå ja. Eh, Åsa mellan dig och mig så vill jag faktist inte veta. 118100 tror jag inte heller vill veta om jag ska vara ärlig...


Så vad händer i dag då? Jag ska till Kista (fjollträsk) och kolla på Jeff Dunham!!! Det är han som gör "Achmed the dead terrorist "
Kl.15.30 åker jag och Frida mot Dingan
Kl.17.00 Åker jag, Frida och Johan till Kista!
Kl.20.00 börjar det! Så då är min mobil off x]

Fan va roligt det ska bli:D Taggad som fan!



Jag blekte håret igår, skulle ta bort utväxten bara. Och det var gult, enligt mig ivf så jag tänkte färga det brunt. Men Marsvin tyckte inte att det vart så farligt så jag åkte en sväng till frissan och köpte Silverschampoo. Så nu är det cp ljusblont istället . Marsvin kallar mig blondinbella:S


Nä nu är det dax att sätta fart med frukost!  Sen städa sen duscha sen åka:D Yay!


-Silence I kill you!

-TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0