Hon var spårlöst försvunnen!!!

Náttfaradís alltså!

Jag och Frida letade i minst 20 minuter här hemma, ingen stands var hon! Sen gick vi ut och letade...

Ingen katt ute heller, men jag hade öppnat en tonfiskburk innan vi gick ut, och då när vi kom tillbaka så såg jag att ngn hade ätit ur den, och där under bordet satt hon:) Men vi kunde verkligen inte komma på vars hon hade varit!

Jag tittade tillochmed under sängen!...och i FRYSEN! Nä ingen Nattis där inte


Nu var Frida med hem igen efter träningen och käkade, och då var hon borta IGEN! :O

Jag gick mot kryddskåpet och vem tassar ser jag uppe på kryddskåpet? Jo det var Nattis tassar!


Hon pressade sig ut genom en 6 cm glipa som är i vinkel och tittade jätte nöjd på mig:) Nu var det ju bara jag hemma så då kunde man komma fram :) haha såg så jäkla kul ut! Kryddskåpskatten;)


Nä nu vill hon gosa som bara den och lägger sig promt på tangentbordet i protest :) Hörs ngn annan dag!





Tror jag ska skriva en rolig serie som inspirerar av henne små rackartyg:)


-TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0