Det finns vissa tår man inte ska trampa på!

För vissa så är den saken en helt väsentlig grej, men för andra en hederlig sak!

Vi som människor värderar saker och ting helt olika. Som det som inträffade mig för en kvart sen tillexempel...


Poppa popcorn vet alla hur man gör va? Det trodde jag alla kunde och att alla sätt var rätt. Men NEJ nu ska ni få höra. För att kunna poppa popcorn så måste man ha:

  • En stoooor bunke
  • Rätt karstrull
osv...


-Säg till mig att jag ska poppa popcorn älskling... Säger Tobbe
-Men jag kan göra det, ska bara kissa först..    Säger jag
-Men va? Nej? Du vet ju inte ens vilken kastrull man ska ha! Utbrister Tobbe

Jag helt chockad på ett komiskt plan, tänker för mig själv att "Nä, det där var en öm punkt. Och i vissa grejer ska man inte lägga näsan i blöt"

Vet ni? Jag fick faktist salta popcornen för han hann inte dit innan, och det vart tillochmed rätt saltat. Eller drog han en vitlögn för att gott göra påhoppet om att "Du vet inte ens vilken kasrtrull?!?" .



Dagens tips, Ge fan i andras popcorn! ;D

Klart att jag visste att han hade några punkter som var ömma, men att det var popcornen jag skulle åka dit på. Haha ja det var en chockerande nyhet;) haha!


-Älskar dig, popcornens ultimata tillagare ;)



-Tjingeling



Kommentarer
Postat av: Frida Morsing

Ni är underliga!!!

2009-09-23 @ 21:26:30
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0