Man blir så himla glad!

Åh jag blir så himla glad över att läsa om lilla Helmer och hans syskon på valparnas blogg !


Det är inte ens lång tid kvar och jag försöker panik tänka på om det är ngt jag har glömt?

Det som jag har köpt in är:
-Koppel och halsband som passar när han blir lite större
-Namn bricka med mitt mobilnummer på baksidan
-Matskålar i aluminium
-Sjuttioelva stycken hundbajspåsrullar
-11 leksaker
-Mysfiltar att ha i buren
-En STOOOR hundbur 120x90x80 (men långsidan på 120 cm ska vara öppen, bara ha den som kojja:) )
-Valpgodis
-Kompostgaller att ha in till vardagsrummet där alla sladdar finns
-Tuggpinnar till de vassa valptänderna
-Spårlina (kommer verkligen inte kunna användas förän han blir stor:) )
-En egen kudde att mysa med


Eh... jag har glömt ngt mera, men kommer inte påt :S Jaja det var ivf lite av sakerna




Ska kolla försäkringar nu och kolla lite på olika avtal. Billigast brukar inte vara bäst har jag lärt mig från föregående hund som va var lite otursdrabbad...






Du är efterlängtad lilla skrutt :)


-TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0