18 grader i skuggan

...och jag är inte allt för pigg idag, så ska sitta på balkongen och få ännu mera vätske förlust hade jag planerart :)

Kan han se mer lidande ut? Han tyckte inte alls att vi skulle gå upp kl 11 idag - undar vem som egentligen är sliten och bak full :) haha


Nu slänga in en tvättmaskin och sen ut på balkongen och sola:) Ha det kanon i solen alla läsare!

Juste - Om din hund behöver ngt kylande som är gott - frys in morötter :)



Edit. Påminnelse till mig själv - färga ögonbrynen, dom syns knappt

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Aha, mycket har vi fryst in till vovvarna, men aldrig morötter. Smart.

Sv. Visst är dom bara för söta, dom små nallarna

/Susanne

2011-04-26 @ 23:52:49
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jag brukar också färga ögonbrynen/fransar till sommaren och ett härligt sätt att slippa måla sig dagtid och sommaren.

Vad söta ni var tyckte jag...ler



Ha det bäst nu "indianen" eller svartingen beroende hur länge du satt i solen..haha



Kramisar!

2011-04-27 @ 18:41:03
URL: http://sancha.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0