Snart snart snart

...börjar det "nya" livet! Ni kan inte ana dessa sista timmar vad jag biter mig i tungan! Om vi säger s här så kaske ni förstår - Ja säger upp min tillsvidare tjänst till att få bli vikarie!


Har sen lunch rast nu - och idag får helmer förlja med till jobbet (sista gången där ivf) så ska träna lite rallylydnad på väg ner emot stan:) Tycker just Rally lydnaden är så lämplig just nere på stan! Nästan där sporten hör hemma i vardagen:)

Så köttbullar på tining sen drar vi ut. Tra med vattenflaska oxå - varmt och skönt ute:)


Nej hörrni slutar kl 19, så i morgon blir det en kort dag 8-16 bara! DET är mina sista timmar (Ja jag tjatar jag vet :) )



Lilla isbjörnen är stor isbjörn nue:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas ni fick en härlig dag utomhus du och Helmer igår som föresten är så gullig. Härlig bild!



Hoppas det ska bli jättebra för dig vartefter med jobb och tider så att det passar dig bäst.

Fredagskramar från mig och jycken till er båda.

/Sanna

2011-04-29 @ 14:01:19
URL: http://sancha.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna

Trevlig valborg vännen och hoppas du hittar på något skoj oavsett du är på jobb, hemma eller bara finns till fniss Klapp till fina jycken också.

Kram/Sanna

2011-04-30 @ 15:38:56
URL: http://sancha.bloggplatsen.se
Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Vilken härlig känsla, att få göra något nytt och börja om! :)



Sv: Lova ÄLSKAR rallylydnad, men det kanske märks ;)



Har en annan tjej som också är intresserad av ralllylydnads kurs, så fundera på om jag ska planera in en ny start som du och hon och ev om någon mer anmäler sig kan gå. Den kursen skulle i så fall ligga på fredagar kl 18.30 - 20.00, följande datum: 13 & 20 maj, 3, 10 & 16 juni.



Sedan har jag en viltspårs kurs som komemr att ligga så här:

Lördagen 11/6 10.00 - ca 13.00

Lördagen 18/6 10.00 - ca 13.00

Lördagen 2/7 10.00 - ca 13.00.



Du kan väl höra av dig om du är intresserade av någon, spc rallylydnaden. Den andra tjejen är jätte på, så hon väntar på svar ;)



Ha en trevlig kväll!

2011-04-30 @ 18:40:00
URL: http://goldendays.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0