Svar

Om du nu tog åt dig på allmänna tankar så kan jag berätta att trots öroninflammationer och sömnproblem, och alla andra ursäkter jag kunnat lägga fram just nu skulle jag aldrig någonsin låta det gå ut över djuren.

Djuren kommer alltid före mig själv, alltid.

Inte kan man skaffa bett enormt ansvar (djur,barn osv) och skylla på att man har en down period och där av bli ursäktad för att man inte orkar lägga energi på dem. Nej det fungerar inte.


Och det jag ville dig har jag redan  pratat med dig om så varför skulle jag skriva det på bloggen?



En blogg är en plats där man skriver ner sina tankar och passar dem inte dig så behöver du inte läsa.


Sa jag att du skiter i hästen? haha näru, jag sa "Basic", du kan ju läsa en gång till...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0