Onsdag!

Börjar jobba kl 14 och slutar 20. SEN har jag HELG! Hahaha underbart :) Men ändå värdelöst


På fredag blir det att åka till strömsholm med lilla spoí för att göra UL inför kastrering (det är en av unghästarna) Helmer får följa med som sällskap:) .  På lördag kommer Frida hit och ska vara hundvakt till min lilla bebis - vi ska på bröllopp - men får träffa honom på Söndag igen:)
Och på söndag blir det ev fotografering för Helmer och Olle. Ngn som var duktig på foto som ville fota hundar eller var det nu var:) Beror på vädret om det blir av.



Yä yä yä yä håll ut i fem timmar sen mår jag bra! :D


Nu ska jag kasta in lite i tvättmaskinen :)

-TJING!


Juste! Helmer hälsade på en löptik i helgen som var - reagerade han? Nä... Inte alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0