Jag, Helmer fick min matte att bada!


Men jag var dock tvungen att DRA ut henne i vattnet - konstig hon är som inte ser det roliga med vatten!


och OJ va sakta hon simma oxå! Jag simmade om henne på 2 röda! :) WOOP WOOP!


Eftersom det fanns barn som hade leksaker så fick jag inte vara lös "- Va då? Jag skulle ju bara låna bollen en stund:)"  Den där matte har så mkt principer hon ska ni veta, men roligt hade vi! :)


När matte tyckte att vi badat klart så passade jag på att rulla mig i ank-bajs så jag var "tvungen" att hoppa i vattnet ÄNNU en gång ;) Man får inte vara dum inte ;)


-Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Vad smart du är, Helmer!!! Så brukar vi också göra. Rulla oss i något som vi tycker luktar sååå gott......då får vi hoppa i vattnet igen, hihi

Hundarna trivs nog bättre, när det är lite svalare.

=)

2011-06-08 @ 15:54:35
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: moa

haha oj, var det inte kallt?!!



just det, han är ju så ung än! Det kommer ju bara gå frammåt ;)



Vi hade utbildning i helgen, lite jobbigt att va på utildning me feber bara men annars gåre bra :P skitkul är det! men jag måste jobba på med arbeten, jag ligger lite efter :S

2011-06-08 @ 20:43:56
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: moa

tack för tipset! den såg ju bra ut, och bra pris :D men frågan är om inte den också blir stor, getterna har liksom mindre huvud än viggo... funderar på att köpa en hundgrimma :S

2011-06-10 @ 17:01:09
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0