Kurs start! :)

I går började kurs starten!

Über trött matte - kändes i kroppen och motivationen att man bara sovit 4 timmar på nästan 2 dygn.

MEN det vra otroligt spännande och kul att se hur Helmer fungerade i en grupp med hundar han inte får hälsa på. Otroligt kul att se hur mkt som funkar hemma som "förstörs" utav alla störningar som vi ska jobba med, kanon jue! :)

Tycker han skötte sig ändå - men han vart lätt trött i skallen - sov hela resan hem till köping. Och han brukar ALDRIG sova på buss och tåg. :) Lilla killen trött och nöjd:)


Var nog massor av gräspollen - eller så var det för mkt hundar på en gång för min näsa ville inte sluta rinna och ögonen kliade hemskt :/ Dax att testa ngn ny allergimedicin kanske?


Om 5 minuter går vi till tåget - skultuna idag! Ska få träffa båda mina Fridor idag:) ROLIGT! Och kommer solen fram så tänkte jag att helmer skulle få simma lite:)



-Tjing

Kommentarer
Postat av: carina

Visst är det roligt med kurs? både för vovsen och matte :)

Jag tror nog att jag oxå måste försöka köra en kurs till med Izor! Jag tror ju mer man tränar med sin hund ju bättre hund får man! :)

Ha en fin dag!

Kramen♥

2011-05-14 @ 11:25:49
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: moa

haha du har ju ett roligt sett att se på saker ;-)

2011-05-15 @ 21:47:00
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: moa

hmm, jag skickade precis en kommentar, undrar om den kom rätt? ..



sv: nja det går sådär, dom är fortfarande lite skygga så jag har koncentrerat mig på hanteringsträning. Dock så har jag lyckats lära stina puss och vacker klöv :-)

2011-05-15 @ 21:55:34
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0