Jag längtar till mina tenn och renskinn kommer hem!!!

Eller ja, renskinn har jag ju redan massor av hemma - men mina tenntrådar! Åh vill ha dem nu!


I brist på annat så flätade jag ihop ett show träns med Islands flaggans färger :)


Bytte ut ena vita bandet till ett i silver :) Då glittrar det liiite extra:)

Maffigt, Ögon fallande ( och allderless för mkt för min egna personliga sak, men ska man synas på show så ska man! )



Färgerna på denna bild är totalt vilseledande - men nu ser ni ivf hur "över drivert showit" det är :)


Happ - då har man testat på hajtandsflätning - nu då? ÅH kan inte min tenntråd bara komma hem snart eller?



Nä nu ska jag ha mys med hunden framför tvn! :)


-Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0