Tisdag - sälen 2011

I dag tog vi en tur ut i skogen, jag plockade lingon och Helmer - ja ni kommer förstå på bilderna vad han sysslade med :)




Mkt roligare än att gå på stigen :) Oftast så var det så djupt att jag fick lov att simma, vilket är super kul!


Sen hittade lilla H ett litet vattenfall som var jätte spännnde! :) Matte var tråkig som inte ville följa med trots att jag bad henne komma och titta vad jag hade hittat - Nä hon sa att det var för kallt. Konstig hon är!


Sen kunde man ju fånga bubblor oxå :)


POSERA kan jag oxå ;)


Sen när vi kom till stugan igen så tränade jag på mina DYKTALANGER!


Och titta!!! Jag hittade en plankbit på bottnen! :) Gissa om Helmer var nöjd över sig själv? Den pinnen bar jag ända hem till stugan :)


När vi kom hem fick jag på mig min mysiga overall i fleece så jag inte skulle frysa, sen fick jag ett grisöra att knapra i mig. Gissa om jag somna gott efter den här promenaden :)

Kommentarer
Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Fy tusan vad härligt det ser ut :) Där skulle jag och mina tjejer trivas bra. Har ni en egen stuga där?



Tack för grattiset till Lystras resultat. Nja jag vet inte om godiset var jätte succe, helt okej sa hon! ;) Jag kanske delade för små bitar.



2011-09-07 @ 16:12:24
URL: http://goldendays.cybersajt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0