Lördag... känns som söndag

Jag har haft söndag hela dagen, "Usch i morgon börjar skolan igen". Men icke! Är ju bara lördag så fått påminna mig själv minst 10 gånger idag.


Ngn som vet hur det funkar med spår i frost? Har för mig att kristallerna påverkar spåret men jag kommer inte ihåg hur och hur länge spåret ska ligga osv...



Ska göra några armband oxå samt beställa hem mera material! Lite sommar och vårfärger tänkte jag:) Ska bli kul att göra ngt nytt med dem och hitta ny inspiration :)


Gjorde ett hundhalsband till brors fralla - kan lägga upp ngn bild ngn dag så ni får se. Träns till häst har det oxå gjorts :)


Nej nu blire ett glas vin för att fira sista lördagen innan skolstart och massa plugg! :P



-Tjingeling!

Shit va liten han var för nästan 1 år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0